Fargerike, rikere, rikest. - Tangram Design

Fargerike, rikere, rikest. Sammen har vi fargelagt en eventyrlig verden.

Fargerike skal inspirere til å forandre våre omgivelser. Enten det gjelder oppussing eller fargesetting. Butikkene skal utvikles fra å være handlelisteorientert til å bli inspirerende impulsiv. De skal gå fra å selge tapet og maling til å selge forandring og stemning. Gjennom Fargerike-lamellene skal vi oppdage en eventyrlig verden. En verden der det er kort vei fra inspirasjon til handling.

I tillegg til revitalisering av Fargerikes visuelle identitet, har vi jobbet med redesign på malingsseriene for interiør og eksteriør. Vi har revitalisert magasinet FARGE, tilbudsavisen, butikkmateriell og laget grunnlaget for de nye Fargerike-butikkene. Et langvarig og bredt samarbeid.

Gjennom lamellen skal Fargerike inspirere til å se farger på nye måter.

Fargelamellen er Fargerikes sterkeste kjennetegn.

 

«Tangram gjorde en formidabel jobb med Fargerikes overordnede profil, butikkonsept, fargekart, inspirasjonsmagasin og emballasje. Dette var med på sikre en tydeligere posisjonering av kjeden og tiltrekke ny kundemasse.»

 DAGNY THURMANN-MOE, KREATIV LEDER, FARGERIKE