Agrolunsjen - Tangram Design

Agro Lunsj Visuell identitet og pakningsdesign

Agroteknikk er norges største landbruksutstilling og arrangeres hvert tredje år. Den store interessen for å være med på Agroteknikk har trigget til å tenke større, i form av et helt konsept for messen. Vi har bidratt med en tydelig visuell identitet som rulles ut på de ulike delene av messen etterhvert. Agrolunsjen var en av årets store nyheter. Sammen med Arne Brimi ble det laget en god og solid «matpakke» basert på sunne råvarer fra norsk landbruk.

Med innbydende innpakning og ny meny for hver dag, skapte lunsjpakken stor blest. Arne har et solid navn i norsk mattradisjon og verdiene han står for og råvarene han bruker matcher godt med ønsket om hva Agroteknikk skal være. De neste delene av messen som rulles ut er Agrotorget, Agrokonsert og fler vil komme. Messen gikk av stabelen 26.-29. november 2016 og neste blir i 2018.

 

Lagt i et mønster gir det struktur og systematikk, akkurat slik bonden jobber.

Akset er brukt som symbol for jordbruket og det tekniske Agroteknikk står for.

 

«Det er knapt noen matpakke som det er brukt så mye ressurser på her i kongeriket.»

 ARNE BRIMI